Slovensko
Menu

Dostal/a som novú kartu Ticket Restaurant® a chcem ju aj naďalej využívať na platby mobilom cez Apple Pay, Google PayTM alebo cez SMS. Ako to mám urobiť?

Odpoveď:

V prípade mobilných platieb cez Apple Pay je potrebné pôvodnú kartu Ticket Restaurant® najskôr z aplikácie odinštalovať a následne novú, už aktivovanú kartu nanovo v aplikácii zaregistrovať.

Pri platbách cez Google PayTM je potrebné pôvodnú kartu Ticket Restaurant® najskôr z aplikácie odinštalovať a následne novú, už aktivovanú kartu nanovo v aplikácii zaregistrovať.

Na platby cez SMS je potrebné najskôr na pôvodnej karte Ticket Restaurant® zrušiť možnosť platby cez mobilnásledne zaregistrovať novú, už aktivovanú kartu na platby cez SMS. Zrušenie a registráciu karty nanovo môžete vykonať na www.mobiplatby.sk/trkarta.

Potrebujete viac informácií? Pozrite si všetky otázky zo sekcie "Som zamestnanec"

Zobraziť FAQ
Všetky práva vyhradené © Edenred Slovensko
searchenvelope-oclosechevron-downphoneellipsis-v
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram