Lístky na preplatenie je možné odovzdať spolu s vyplnenou súpiskou:
Pečiatkovanie lístkov je vo vlastnom záujme partnera. Ide v podstate o jeho ochranu v prípade krádeže či straty zásielky, pretože opečiatkované lístky sa už nedajú použiť. Lístky je možné označiť len na zadnej strane, kde nie je uvedená hodnota a čiarový kód.
Referencia je číselný údaj (napr. číslo prevádzky, faktúry a pod.). Slúži pre tých partnerov, ktorí majú viac prevádzok pod jednou zmluvou, aby vedeli rozlíšiť, z ktorej prevádzky boli lístky preplatené. Tento údaj sa zobrazí partnerovi na finančnom zúčtovaní (faktúre).
Lístky sa preplácajú:
• bankovým prevodom (možnosť zrýchleného prevodu).
Výrobná technológia balenia lístkov v obálkach požaduje, aby každá obálka obsahovala okrem stravovacích lístkov aj jeden lístok s informáciami o obsahu obálky. Tento lístok je v obálke prvý v poradí, nemá nominálnu hodnotu a neslúži na úhradu. Nebude akceptovaný ani v Ticket Service na preplatenie.
Všetky lístky obsahujú minimálne 7 ochranných prvkov, ktoré ich zabezpečujú proti falšovaniu.
Všetky lístky vydávané spoločnosťou Ticket Service sú platné do 31. decembra príslušného kalendárneho roka, ktorý je na nich vyznačený. Na preplatenie ich prijímame do 20. januára nasledujúceho roka.
Nie, nie je. Legislatíva Slovenskej republiky je v tejto oblasti upravená tak, aby speňažovanie lístkov nebolo možné. Toto právne ustanovenie je povinný dodržiavať každý akceptačný partner.
Kontaktujte nás na tel. čísle 02/50707324 alebo e-mailom na partneri-sk@edenred.com. Po dohodnutí spolupráce vám obratom doručíme:
Edenred Benefity Premium je webová aplikácia, ktorá slúži zamestnávateľom na správu benefitného systému. Prostredníctvom Edenred Benefity Premium si zamestnanec/užívateľ sám volí v rámci stanoveného limitu benefity, ktoré majú pre neho najväčšiu hodnotu.
E-Ticket® predstavuje elektronický typ darčekového lístka a je jednou z najrýchlejších možností, ako čerpať benefit Edenred Benefity Premium. E-Ticket® obsahuje 6-miestny kód a platí 7 mesiacov od objednania. E-Ticket® je neprenosný. Platiť s e-Ticketom® sa dá len vo vybranej prevádzke, v ktorej si užívateľ e-Ticket® objednal.
Na stránke www.partner.edenredbenefity.sk uveďte svoje prihlasovacie údaje, ktoré ste dostali v uvítacom e-maile: e-mail a heslo. Pre každú prevádzku sú vygenerované jej vlastné prihlasovacie údaje.
Po korektnom prihlásení do partnerského portálu vám stačí len zadať svoj kód partnera, ktorý ste dostali v uvítacom e-maile, a alfanumerický kód e-Ticketu®.
Kontaktujte nás na našom HOTLINE od 8:00 do 16:00 na telefónnom čísle 02/50 70 7232 alebo e-mailom cafeteria-sk@edenred.com.
Všetky vykonané validácie e-Ticketov® máte k dispozícii na partnerskom portáli www.partner.edenredbenefity.sk.
Pokiaľ je úhrada vyššia ako hodnota uvedená na e-Tickete®, môže zákazník zvyšnú sumu uhradiť podľa možností platby vo vašej prevádzke (hotovosť, platobná karta).
Áno, pripojenie na internet je nutné z dôvodu validácie e-Ticketu® prostredníctvom partnerského portálu www.partner.edenredbenefity.sk.
Veľmi jednoducho. Stačí, ak nás kontaktujete na telefónnom čísle 02/5070 7234 alebo e-mailom partneri-sk@edenred.com.