Spoločnosť Edenred posúva svoju transformáciu o ďalšiu úroveň vyššie, a to pomocou silnej a zjednocujúcej značky, ktorá zastrešuje 43 mil. zamestnancov, 750 tis. spoločností a verejných inštitúcií a 1,4 mil. zmluvných obchodníkov. 250 produktov a služieb, ktoré táto Skupina vyvinula, vrátane ikonického programu Ticket Restaurant, dnes dostáva novú tvár a spoločný grafický štandard. Novú identitu vystihuje nový slogan Skupiny „We connect, you win“, ktorý v sebe odráža napredovanie spoločnosti Edenred smerom k digitalizácii, existujúcej sieti a výhodám, ktoré prináša: väčšiu kúpnu silu pre zamestnancov, optimalizáciu nákladov pre spoločnosti a zvýšený predaj pre obchodníkov. 14. júna 2017 sa 8 tis. zamestnancov Skupiny v 42 krajinách sveta oblečie do farieb nového loga. Táto rozsiahla iniciatíva je súčasťou strategického plánu spoločnosti Edenred pod názvom Fast Forward, ktorého hlavným cieľom je celoplošná digitalizácia ponúkaných služieb a upevnenie vedúcej pozície v zmysle obchodného modelu B2B2C.
Bertrand Dumazy, predseda a výkonný riaditeľ spoločnosti Edenred, hovorí: „Spustenie našej novej vizuálnej identity je významným medzníkom v procese transformácie spoločnosti Edenred. Prechod Skupiny na plne digitálny ekosystém nás priviedol k vytvoreniu novej identity značky, ktorá je pôsobivá, zmysluplná a zjednocujúca. Pre každého zo 43 mil. zamestnancov, 1,4 mil. obchodníkov a 750 tis. spoločností je každé z našich riešení zdrojom úžitku.“
Nové logo spoločnosti Edenred bude zobrazené na všetkých produktoch Skupiny, či už ide o karty, mobilné aplikácie, online platformy alebo papierové poukážky.
Skupina prichádza aj s novým sloganom „We connect, you win“, ktorý v sebe odráža napredovanie spoločnosti Edenred smerom k digitalizácii, existujúcej sieti a výhodám, ktoré prináša: väčšiu kúpnu silu pre zamestnancov, optimalizáciu nákladov pre spoločnosti a zvýšený predaj pre obchodníkov.
Od spustenia programu Ticket Restaurant v 60-tych rokoch, bol základom loga spoločnosti červený kruh, v ktorom sa dnes vyníma logo Edenred. Reprezentuje všetky atribúty novej značky: je jednoduché, spoľahlivé, digitálne, univerzálne, odvážne a prepojené. Červený kruh prešiel zmenou. Cez jeho stred sa tiahne názov Edenred, ktorý je zľava otvorený: otvorený jedinečnej sieti Skupiny, ale predovšetkým k zamestnancom, spoločnostiam a obchodníkom, ktorí riešenia spoločnosti Edenred využívajú. Červené zakončenie nového loga je v súlade s farbou, ktorá bola vizuálnym znakom Skupiny od úplného začiatku a zároveň je tak možné značku čítať ešte zreteľnejšie. Hra so slovíčkami (slovo „red“ znamená v španielčine „sieť“) odkazuje na rozdielne ekosystémy, ktoré sú základom produktov Skupiny. Čisté línie písma vyjadrujú plynulý prechod na nový grafický štandard, ktorý spája svety obchodných modelov B2B a B2C, keďže digitalizácia služieb Skupiny umožňuje vytvárať čoraz priamejšie väzby so 43 mil. zamestnancov využívajúcich jeho riešenia. Keďže dizajn vychádza z formátu monogramu, logo je zároveň zjednocujúcim symbolom mobilných aplikácií spoločnosti Edenred.
V súlade s novou platformou značky dostalo grafické spracovanie vizuálu spoločnosti Edenred úplne nový dizajn: pribudla „stuha“ reprezentujúca väzby, ktoré vybudovala spoločnosť Edenred medzi zákazníkmi z rôzneho prostredia, použili sa jasné farby, obrazce a symboly umiestnené v centrálnej časti, tak ako ich môžete vidieť na novej webstránke edenred.com.
14. júna 2017 sa 8 tis. zamestnancov Skupiny oblečie do farieb nového loga a zúčastní sa rôznych podujatí, ktoré spoločnosť Edenred spoluorganizuje v 42 krajinách sveta. Tieto podujatia môžete sledovať na sociálnych sieťach pomocou odkazu #Edenredconnects.
Anne-Sophie Sibout, viceprezidentka tlačového oddelenia spoločnosti Edenred, poznamenala: „Do procesu tvorby našej novej vizuálnej identity sme v uplynulom roku zapojili viac než 200 zamestnancov spoločnosti Edenred z celého sveta, čím sa stal skutočne spoločným projektom. Nová identita značky vyjadruje prísľub dôvery, zbližovania a odvahy. Dizajn, rovnako ako jeho realizácia, symbolizujú jedinečné puto, ktoré spoločnosť Edenred vytvára medzi svojimi zákazníkmi.“
Projekt tvorby nového imidžu sa realizoval v spolupráci s agentúrou Royalties, ktorá pre spoločnosť Edenred navrhla nové logo a vizuálnu identitu, a podieľala sa na tvorbe značkovej platformy.