Leto klope na dvere a preto vám prinášame odborné informácie o správnom stravovaní počas horúcich letných dní a zerowaste tipy ako chrániť našu planétu aj počas dovolenky.
V Edenred sme pre vás pripravili dva zaujímavé a bezplatné webináre s odborníčkami z oblasti zdravého stravovania a ochrany životného prostredia.
Už 14. júna sa môžete zúčastniť zdarma Online webinára Zdravé stravovanie s odborníčkou v oblasti výživy Veronikou Hanákovou.
Veronika Hanáková – skúsená výživová odborníčka a certifikovaná osobná trénerka so špecializáciou na športovú výživu. Absolvovala vysokoškolské štúdium v odbore Biochémia a výživa. Počas svojej dlhoročnej praxe pomohla už viac než 1500 klientom prirodzene upraviť stravu a dosiahnuť trvalé výsledky. Je spoluautorkou knihy Ľahký reštart s podtitulom Ako nakopnúť spaľovanie s chuťou a bez diét.
IG @veronika_nutriexpert
Termín:
Utorok 14. júna 2022 v čase od 11:00 do 12:00 hod. - termín je už obsadený
Čakajú nás letné cesty do hôr, grilovačky, stanovačky, dovolenky, prázdniny, outdoor festivaly a narodeninové oslavy. Ako ich stráviť udržateľne, s ohľadom na našu planétu aj mimo domu? Je zero-waste cestovanie vôbec možné a čo k tomu potrebujeme vysvetlí Dana Moderdovská známa ako @zerowasterka na sociálnej sieti TikTok a Instagram.
Dana Moderdovská - prednáša, píše knihy a bloguje
„Snažím sa žiť bez odpadu, prednášam, blogujem a workshopujem o mojich skúsenostiach. Okrem toho píšem knižky pre deti o tom, ako aj oni môžu pomôcť planéte Zem, aby sa usmievala.“
Termín
Utorok 28. júna 2022 v čase od 15:00 do 16:00 hod.
Kapacita je limitovaná max. na 300 účastníkov v rámci jedného webinára. Link na prihlásenie na webinár Vám pošleme e-mailom deň pred konaním webinára.
Tešíme sa na Vás!
Program FOOD je celoeurópsky program, ktorý sa usiluje o verejné zdravie. Cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl prostredníctvom originálneho prístupu. Zameriava sa na zlepšenie nutričných hodnôt jedál ponúkaných v reštauráciách a zjednodušenie výberu poskytovaním lepších informácií. Má tiež za cieľ zvyšovať povedomie spotrebiteľov, a to formou od zamestnávateľov k zamestnancom.