Vážení klienti,
chceme Vás uistiť, že situáciu ohľadom COVID-19 nepretržite monitorujeme a pri svojej činnosti rešpektujeme všetky vládne nariadenia a odporúčania Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky. Zároveň prijímame operatívne rozhodnutia s cieľom poskytovať aj naďalej plnohodnotné služby s ohľadom na ochranu zdravia našich zamestnancov a zákazníkov.
Zdravie zamestnancov je našou kľúčovou prioritou a robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme zaistili bezpečné pracovné prostredie pre tých, ktorí sú kritickí pre naše podnikanie.
S cieľom zabezpečiť kontinuitu podnikania sme:
- s účinnosťou od začiatku marca pozastavili akékoľvek medzinárodné pracovné cesty
- na našich pracoviskách zaviedli preventívne hygienické opatrenia na zníženie rizika infekcie pracovníkov a zvýšili ich účinnosť pravidelnou edukáciou zamestnancov
- zaviedli elektronickú komunikáciu, ktorou sme eliminovali vstup externých návštev na pracovisko
- posúdili, otestovali a od 13. 3. 2020 aktivovali prácu z prostredia domova formou home office až pre 90 % našich zamestnancov
- na prístup k firemným informáciám využívajú všetci zamestnanci VPN technológie – zabezpečené šifrované pripojenie - a máme zavedenú ochranu v oblasti kybernetickej bezpečnosti
- na základe osobitých opatrení vlády zo dňa 15. 3. 2020 zatvorili všetky pobočky až do odvolania
V našej organizácii máme zavedený Business Continuity Plan, ktorý testujeme raz ročne. Podľa neho, a to aj v prípade dlhodobej kritickej situácie, Vám dokážeme zabezpečovať služby, pokiaľ naši dodávatelia budú dodržiavať svoje BCP/DR aj vzhľadom na rozhodnutia a nariadenia zodpovedných štátnych orgánov.
Pohotovostný scenár, ktorý sme implementovali, v súčasnosti zaisťuje plynulé poskytovanie služieb Vašej spoločnosti a náš tím je k dispozícii Vám aj Vašim zamestnancom.
Naše služby aj naďalej fungujú v plnom rozsahu a Vy dokážete realizovať všetky operácie bez obmedzenia, rovnako ako aj Vaši zamestnanci. Doručovanie objednávok však realizujeme v súlade s nariadeniami vlády výlučne prostredníctvom poštových a kuriérskych zásielok.
Vaše objednávky môžete u nás zrealizovať naďalej, zvoľte si spôsob, ktorý vám vyhovuje:
- nonstop online objednávka na www.rychlaobjednavka.sk
- telefonická objednávka na linke 0800 007 007
- e-mailová objednávka na adrese objednavky-sk@edenred.com
Môžete sa spoľahnúť na celý tím spoločnosti Edenred Slovakia a vysokú kvalitu poskytovaných služieb.
S úctou,
Edenred