Slovensko
Menu
Index » Blog » Aktuality » Zmena v objednávaní od 1. apríla 2015
Uverejnené  23.02.15  v 

Zmena v objednávaní od 1. apríla 2015

Snahou našej spoločnosti je minimalizovať riziko možného nedorozumenia pri zadávaní telefonických objednávok, šetriť
váš čas a náklady a byť vám k dispozícii 24 hodín denne.
Preto od 1. apríla 2015 smerujte vaše objednávky už len do online prostredia na www.rychlaobjednavka.sk*.

www.rychlaobjednavka.sk vám prináša:

  •  objednávanie 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku
  •  šetrenie nákladov
  •  praktický kalendár pracovných dní, vďaka ktorému máte prehľad, koľko poukážok v danom mesiaci môžete objednať
  •  možnosť zopakovať poslednú objednávku
  •  možnosť vytlačiť si zálohovú faktúru
  •  archív faktúr s možnosťou poslať si ich v prípade potreby e-mailom do svojej schránky
  •  možnosť správy údajov o adresách (fakturačné a doručovacie adresy)
  •  možnosť vytvoriť prihlasovací účet aj iným povereným osobám, vďaka čomu budú môcť realizovať objednávky
  • (či už vašim zamestnancom alebo iným kompetentným osobám, napríklad externým mzdárom, účtovníkom a pod.)

* Prípadne e-mailom na objednavky-sk@edenred.com.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram