Slovensko
Menu

Ako postupovať, keď nastane problém pri platbe kartou Edenred za rekreáciu?

Odpoveď:

Platba prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány

V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány (platobná brána je priama platba cez webstránku obchodníka):

1) Kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na informacie-sk@edenred.sk.
2) Do správy uveďte 10-miestne sériové číslo svojej karty uvedené na jej zadnej strane, priložte kópiu pokladničného bloku z obchodu, kde ste platbu uskutočnili, a doklad z POS terminálu, že bola transakcia zamietnutá.
3) Náš pracovník vám overí a potvrdí, či bola platba skutočne zrealizovaná. K zrealizovanej úhrade vám e-mailom platbu potvrdíme a ako doklad pre obchodníka priložíme prehľad transakcií z vašej karty.
4) Následne kontaktujte obchodníka, u ktorého ste platbu zrealizovali, a potvrdenie mu predložte.
5) Obchodník je povinný vykonať úkon na POS termináli (storno platby - vrátenie platby) a zabezpečiť opätovné vrátenie reklamovanej sumy späť na vašu kartu Edenred.
6) Obchodník je povinný vrátiť finančnú čiastku len na kartu Edenred do peňaženky Dovolenka, z ktorej bola platba zrealizovaná.

Platba prostredníctvom mobilu cez SMS

V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom mobilu cez SMS platí rovnaký postup ako pre platbu kartou Edenred.

Potrebujete viac informácií? Pozrite si všetky otázky zo sekcie "Som zamestnanec"

Zobraziť FAQ
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram