Platba prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány
V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány (platobná brána je priama platba cez webstránku obchodníka):
1) Kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na informacie-sk@edenred.sk.
2) Do správy uveďte 10-miestne sériové číslo svojej karty uvedené na jej zadnej strane, priložte kópiu pokladničného bloku z obchodu, kde ste platbu uskutočnili, a doklad z POS terminálu, že bola transakcia zamietnutá.
3) Náš pracovník vám overí a potvrdí, či bola platba skutočne zrealizovaná. K zrealizovanej úhrade vám e-mailom platbu potvrdíme a ako doklad pre obchodníka priložíme prehľad transakcií z vašej karty.
4) Následne kontaktujte obchodníka, u ktorého ste platbu zrealizovali, a potvrdenie mu predložte.
5) Obchodník je povinný vykonať úkon na POS termináli (storno platby - vrátenie platby) a zabezpečiť opätovné vrátenie reklamovanej sumy späť na vašu kartu Edenred.
6) Obchodník je povinný vrátiť finančnú čiastku len na kartu Edenred do peňaženky Dovolenka, z ktorej bola platba zrealizovaná.
Platba prostredníctvom mobilu cez SMS
V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom mobilu cez SMS platí rovnaký postup ako pre platbu kartou Edenred.