Slovensko
Menu

Nemôžem ukončiť objednávku, čo mám robiť?

Odpoveď:

Skontrolujte, či váš nákup nezostal v košíku. Na ukončenie objednávky je dôležité prejsť cez všetky kroky objednávky. Po uložení nákupu do košíka pokračujte na stránke so súhrnom svojho nákupu kliknutím na tlačidlo „Pokračovať ďalej“. Pokiaľ ste boli vyzvaní, vyplňte a skontrolujte doručovaciu adresu. Pokračujte ďalej až k ukončeniu objednávky. Kliknite na „Záväzne objednať“. Správne spracovanie objednávky môžete skontrolovať v časti Pohyby na účte. Pokiaľ boli odpočítané body, objednávka prebehla úspešne.

Potrebujete viac informácií? Pozrite si všetky otázky zo sekcie "Som zamestnanec"

Zobraziť FAQ
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram