Po vytvorení osobného online účtu v Môj Edenred si aktivujte kartu. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY A PEŇAŽENKY“ a kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“. Vaša karta bude v tej chvíli aktívna a môžete ju začať hneď používať. Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet v Môj Edenred k predchádzajúcej karte alebo k nejakej inej bezkontaktnej karte od Edenred:
Pokiaľ vám kartu zamestnávateľ obnovil alebo vám dal ďalšiu novú kartu od Edenred, bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte Môj Edenred. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY A PEŇAŽENKY“ a následne nato kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“.
Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.
Neaktivovanú kartu nie je možné používať. Bližšie informácie o tom, ako si aktivovať kartu, nájdete v časti „Aktivácia karty".
Svoj osobný online účet si vytvoríte v zákazníckej zóne Môj Edenred v sekcii Používateľ po kliknutí na "vytvoriť účet". Pri vytváraní zadajte sériové číslo karty (zo zadnej strany vašej karty) a aktivačný kód, ktorý nájdete v spodnej časti sprievodného listu, s ktorým vám bola karta doručená. Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet, napríklad ku karte Edenred na rekreáciu, nie je nutné ho znova vytvárať aj pre stravovanie. Peňaženka Ticket Restaurant® vám bude automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu Môj Edenred.
Aktivačný kód sa nachádza v pravom dolnom rohu na sprievodnom liste, s ktorým vám bola karta doručená. Ak ste sprievodný list stratili, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na tel. čísle 02/5070 7333.
Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte. Po prihlásení sa do svojho osobného online účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY a PEŇAŽENKY“ a kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“.
Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.
V prípade, že si želáte použiť rovnakú e-mailovú adresu je potrebné si zmeniť e-mailovú adresu, ktorú ste používali v online účte k predchádzajúcej karte na inú. Následne bude možné použiť pôvodnú e-mailovú adresu na vytvorenie nového účtu.
Výšku zostatku si môžete kedykoľvek preveriť v Edenred prostredníctvom mobilnej aplikácie MyEdenred alebo vo svojom osobnom online účte Môj Edenred alebo na telefónnom čísle 02/52 62 7777 podľa inštrukcií telefónneho automatu. Je potrebné si pripraviť PIN kód ku karte a 16-miestne číslo zo zadnej strany karty Edenred.
Vďaka mobilnej aplikácii MyEdenred máte svoj osobný online účet na dosah ruky. Zistíte v nej disponibilný zostatok na karte, prehľad vašich transakcií, ponuku reštaurácií v okolí, exkluzívne ponuky od partnerov, PIN kód, ktorý si viete aj zmeniť. V prípade straty alebo krádeže karty v aplikácii kartu ihneď zablokujete, čím sa okamžite vyhnete riziku, že by niekto vašu kartu mohol zneužiť. Stiahnite si aplikáciu zdarma na App Store a Google Play.
Do mobilnej aplikácie MyEdenred sa prihlásite pomocou prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Prihlasovacie meno je e-mailová adresa a heslo použijete to, ktoré ste zadali pri registrácii. V prípade, že si heslo nepamätáte, máte možnosť obnoviť si ho cez voľbu „Zabudli ste heslo?“.
Áno, je to možné. Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude vám automaticky priradená do mobilnej aplikácie MyEdenred.
Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM.
Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.
Následne sa prihláste do mobilnej aplikácie MyEdenred pomocou nových prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie nového osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred.
V prípade, že si želáte použiť rovnakú e-mailovú adresu je potrebné si zmeniť e-mailovú adresu v predchádzajúcom online účte na inú a následne bude možné použiť pôvodný e-mail na vytvorenie nového účtu.
Svoj PIN kód si zobrazíte v mobilnej aplikácii MyEdenred alebo vo svojom osobnom online účte Môj Edenred. Na zobrazenie PIN kódu vo svojom osobnom online účte Môj Edenred prejdite do sekcie „Spravovať moje karty a peňaženky“ a zobrazte kód kliknutím na „Zobraziť PIN“. Ďalej postupujte podľa pokynov na overenie karty. Zadáte heslo na prihlásenie sa do vášho online účtu a CVC2 kód zo zadnej strany karty. CVC2 kód je trojmiestny kód uvedený na zadnej strane karty. PIN kód sa následne zobrazí po čísliciach viackrát za sebou.
K novej karte máte nový PIN kód, ktorý si zobrazíte vo svojom osobnom online účte Môj Edenred alebo v mobilnej aplikácií MyEdenred.
Preddefinovaný PIN kód je možné zmeniť zdarma v každom bankomate, ktorý túto službu podporuje. Sú to bankomaty napr. Tatra banky, VÚB, ČSOB, UniCredit Bank... Rovnako je možné zmeniť PIN kód v mobilnej aplikácii MyEdenred.
V prípade, ak pri platbe zadáte 3x za sebou nesprávny PIN kód, karta bude dočasne zablokovaná. Po uplynutí 24 hodín sa automaticky odblokuje a bude možné ju opäť používať.
Hneď po aktivácii karty Edenred ju môžete začať používať v našej širokej akceptačnej sieti. Zoznam prevádzok nájdete vo vašom osobnom online účte Môj Edenred, prostredníctvom mobilnej aplikácie MyEdenred alebo na našej webovej stránke v časti Akceptačné miesta.
Každá prevádzka, ktorá patrí do našej akceptačnej siete, má na vstupných dverách nálepku s označením Ticket Restaurant®.
V prípade mobilných platieb cez Apple Pay je potrebné registrovať aktivovanú kartu Edenred v mobilnej aplikácii Apple Wallet. Viac informácií o tom, ako postupovať, nájdete na www.edenred.sk/apple-pay/.
Pri platbách cez Google PayTM je potrebné registrovať aktivovanú kartu Edenred v mobilnej aplikácii Google PayTM. Viac informácií o tom, ako postupovať, nájdete na www.edenred.sk/lp/google-pay/.
Na platby cez SMS je potrebné registrovať už aktivovanú kartu Edenred na mobilné platby na www.edenred.sk/smsplatby.
V prípade mobilných platieb cez Apple Pay je potrebné pôvodnú kartu Edenred najskôr z aplikácie odinštalovať a následne novú, už aktivovanú kartu nanovo v aplikácii zaregistrovať.
Pri platbách cez Google PayTM je potrebné pôvodnú kartu Edenred najskôr z aplikácie odinštalovať a následne novú, už aktivovanú kartu nanovo v aplikácii zaregistrovať.
Na platby cez SMS je potrebné najskôr na pôvodnej karte Edenred zrušiť možnosť platby cez mobil a následne zaregistrovať novú, už aktivovanú kartu na platby cez SMS. Zrušenie a registráciu karty nanovo môžete vykonať na www.edenred.sk/smsplatby.
Minimálna hodnota jednej platby prostredníctvom bezkontaktnej stravovacej karty Edenred alebo prostredníctvom mobilnej platby cez Apple Pay, Google Pay alebo cez SMS je vo výške 0,01 €.
Maximálna hodnota platieb prostredníctvom karty Edenred za stravovanie alebo prostredníctvom mobilnej platby cez Apple Pay, Google Pay alebo cez SMS je vo výške 150 €/deň. Maximálna hodnota jednej bezkontaktnej platby bez zadania PIN (týka sa len bezkontaktných kariet) je vo výške 50 €. Pri bezkontaktnej platbe nad 50 € je potrebné zadať PIN kód.
Áno. Rozdiel ceny je možné doplatiť hotovosťou.
Mohlo sa stať, že
Platba prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány
V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány (platobná brána je priama platba cez webstránku obchodníka):
1) Kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na informacie-sk@edenred.sk.
2) Do správy uveďte 10-miestne sériové číslo svojej karty uvedené na jej zadnej strane, priložte kópiu pokladničného bloku z obchodu, kde ste platbu uskutočnili, a doklad z POS terminálu, že transakcia bola zamietnutá.
3) Náš pracovník vám overí a potvrdí, či bola platba skutočne zrealizovaná. K zrealizovanej úhrade vám e-mailom platbu potvrdíme a ako doklad pre obchodníka priložíme prehľad transakcií z vašej karty.
4) Následne kontaktujte obchodníka, u ktorého ste platbu zrealizovali, a potvrdenie mu predložte.
5) Obchodník je povinný vykonať úkon na POS termináli (storno platby - vrátenie platby) a zabezpečiť opätovné vrátenie reklamovanej sumy späť na vašu kartu Edenred.
6) Obchodník je povinný vrátiť finančnú čiastku len na kartu Edenred, z ktorej bola platba zrealizovaná.
Platba prostredníctvom mobilu cez SMS
V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom mobilu cez SMS platí rovnaký postup ako pre platbu kartou Edenred.
Áno, obchodník vás môže požiadať o predloženie dokladu totožnosti pred prijatím platby prostredníctvom karty Edenred, a to z bezpečnostných dôvodov. Taktiež vás môže vyzvať, aby ste podpísali účtenku na účel porovnania podpisového vzoru na zadnej strane karty. Ak odmietnete predložiť doklad totožnosti, podpísať účtenku alebo podpis na potvrdení nie je zhodný s podpisovým vzorom na vašej karte Edenred, obchodník je oprávnený kartu Edenred zadržať a následne bez zbytočného odkladu odovzdať Ticket Service, s. r. o.
Ak kartu Edenred stratíte alebo vám bola odcudzená, alebo si myslíte, že bola použitá bez vášho vedomia, je potrebné ju zablokovať.
V prípade, že máte vytvorený svoj osobný online účet Môj Edenred, kartu zablokujete v sekcii „Spravovať moje karty a peňaženky“ kliknutím na „Trvale zablokovať kartu“.
Kartu je tiež možné zablokovať cez mobilnú aplikáciu MyEdenred.
Berte, prosím, na vedomie, že táto blokácia je konečná a bude vám musieť byť vystavená nová karta Edenred. Preto o zablokovaní karty bezodkladne informujte svojho zamestnávateľa.
V prípade, že ste si zatiaľ nevytvorili internetový účet alebo si nepamätáte číslo svojej karty, požiadajte svojho zamestnávateľa, aby kontaktoval Ticket Service, s. r. o., požiadal o zablokovanie karty a následne o vydanie vašej novej karty Edenred.
Platnosť vašej karty je uvedená na zadnej strane (valid thru) vo formáte mesiac/rok platnosti. Karta je platná do posledného kalendárneho dňa v mesiaci roka uvedeného na karte. Pred uplynutím platnosti karty vám váš zamestnávateľ v spolupráci s Ticket Service, s. r. o., zabezpečí jej automatickú výmenu.
Z hľadiska bezpečnosti je potrebné pôvodnú kartu fyzicky znehodnotiť. Stačí ju rozstrihnúť na dve-tri časti a následne vyhodiť do plastového odpadu.
Prostriedky pripísané do 30. septembra je potrebné minúť do konca kalendárneho roka (vždy do 31. decembra) a prostriedky pripísané po 01. októbri majú platnosť až do 31. decembra ďalšieho kalendárneho roka.
Od 1. septembra 2024 musí byť hodnota príspevku zamestnávateľa na stravovanie minimálne 6,23 € (75 % z 8,30 €)/pracovný deň.
Cez dovolenku, PN, prekážku v práci v trvaní viac ako 4 hodiny a sviatok dáva zamestnávateľ príspevok na stravovanie len vtedy, ak to má zakotvené v kolektívnej zmluve alebo internej smernici. V opačnom prípade ide o výdavok nad rámec Zákonníka práce, na účely zákona o daniach z príjmov takýto výdavok nemožno u zamestnávateľa považovať za daňový náklad a u zamestnanca predstavuje zdaniteľný príjem.
Požiadavku na nabitie vašej karty Edenred môže zadať len váš zamestnávateľ. Taktiež informácie o stave objednávky na nabitie kreditu je možné poskytnúť výhradne vášmu zamestnávateľovi.
Kartu Edenred nie je možné použiť na výber hotovosti v bankomate a ani disponibilný zostatok na karte nemožno zameniť za hotovosť.
Na karte je z bezpečnostných dôvodov uvedených len prvých 10 číslic, zatiaľ čo v online účte vidíte celé 12-miestne číslo. Preto sa môže javiť, že ide o iné číslo karty.
Kartu Edenred si môžete aktivovať na telefónnom čísle 02/5262 7777 zadaním voľby 1, následne je potrebné zadať 16-miestne číslo zo zadnej strany karty a aktivačný kód. Je potrebné počkať na ukončenie hovoru, nakoľko na konci hovoru vám automat zahlási PIN kód ku karte Edenred.
Od 1. septembra 2024 musí byť hodnota stravovacej poukážky minimálne 6,23 € (75 % z 8,30 €).
Stravnými lístkami Ticket Restaurant® je možné platiť v širokej akceptačnej sieti. Zoznam prevádzok nájdete v sekcií akceptačné miesta.
Každá prevádzka, ktorá patrí do našej akceptačnej siete, má na vstupných dverách nálepku s označením Ticket Restaurant®.
Áno. Rozdiel ceny je možné doplatiť hotovosťou.
Za neprítomnosť v práci za obdobie dovolenky, prekážky v práci v trvaní viac ako 4 hodiny, PN a sviatku dáva zamestnávateľ stravovacie poukážky len v tom prípade, ak to má zakotvené v kolektívnej zmluve alebo internej smernici. V opačnom prípade ide o výdavok nad rámec Zákonníka práce, na účely zákona o daniach z príjmov takýto výdavok nemožno u zamestnávateľa považovať za daňový náklad a u zamestnanca predstavuje zdaniteľný príjem.
Stravné lístky sú ceniny s množstvom ochranných prvkov na zvýšenie ich bezpečnosti. Poukážky s platnosťou na daný rok sa vydávajú od 1. 10. predchádzajúceho kalendárneho roka a sú platné do 31. 12. daného kalendárneho roka. Poukážky sú teda platné vždy len 15 mesiacov. Odporúčame vám ich preto míňať priebežne. Nespotrebované poukážky môže vrátiť len váš zamestnávateľ, ktorý vám ich poskytol, a to kedykoľvek počas ich platnosti, najneskôr však do 20. januára nasledujúceho roka po skončení ich platnosti.
Po vytvorení osobného online účtu v Môj Edenred si aktivujte kartu. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY A PEŇAŽENKY“ a kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“. Vaša karta bude v tej chvíli aktívna a môžete ju začať hneď používať. Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet v Môj Edenred k predchádzajúcej karte alebo k nejakej inej bezkontaktnej karte od Edenred:
Pokiaľ vám kartu zamestnávateľ obnovil alebo vám dal ďalšiu novú kartu od Edenred, bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte Môj Edenred. Po prihlásení sa do účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY A PEŇAŽENKY“ a následne nato kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“.
Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.
Neaktivovanú kartu nie je možné používať. Bližšie informácie o tom, ako si aktivovať kartu, nájdete v časti „Aktivácia Karty".
Svoj osobný online účet si vytvoríte v zákazníckej zóne Môj Edenred v sekcii Používateľ po kliknutí na Vytvoriť účet. Pri vytváraní zadajte sériové číslo karty (zo zadnej strany vašej karty) a aktivačný kód, ktorý nájdete v spodnej časti sprievodného listu, s ktorým vám bola karta doručená.
Ak už máte vytvorený svoj osobný online účet napríklad ku karte Edenred na stravovanie, nie je nutné ho znova vytvárať aj na rekreáciu. Nová peňaženka bude automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu Môj Edenred.
Aktivačný kód sa nachádza v pravom dolnom rohu na sprievodnom liste, s ktorým vám bola karta doručená. Ak ste sprievodný list stratili, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na tel. čísle 02/5070 7333.
Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude karta automaticky priradená k vášmu osobnému online účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Je potrebné ju aktivovať vo vašom osobnom online účte. Po prihlásení sa do svojho osobného online účtu kliknite na „SPRAVOVAŤ MOJE KARTY a PEŇAŽENKY“ a kliknite na „AKTIVOVAŤ KARTU“.
Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.
V prípade, že si želáte použiť rovnakú e-mailovú adresu je potrebné si zmeniť e-mailovú adresu, ktorú ste používali v online účte k predchádzajúcej karte na inú. Následne bude možné použiť pôvodnú e-mailovú adresu na vytvorenie nového účtu.
Pred prvým použitím sa uistite, či je vaša karta aktivovaná prostredníctvom vášho osobného online účtu Môj Edenred, alebo ak ste si účet nezriadili, informujte sa u svojho zamestnávateľa.
Výšku zostatku si môžete kedykoľvek preveriť vo vašom osobnom online účte Môj Edenred alebo v mobilnej aplikácii MyEdenred.
Výšku zostatku si môžete kedykoľvek preveriť vo vašom osobnom online účte Môj Edenred, prostredníctvom mobilnej aplikácie MyEdenred alebo na telefónnom čísle 02/52 62 7777 podľa inštrukcií telefónneho automatu. Je potrebné si pripraviť PIN kód ku karte a 16-miestne číslo zo zadnej strany karty Edenred.
K novej karte máte nový PIN kód, ktorý si zobrazíte vo svojom osobnom online účte Môj Edenred alebo v mobilnej aplikácií MyEdenred.
Preddefinovaný PIN kód je možné zmeniť zdarma v každom bankomate, ktorý túto službu podporuje. Sú to bankomaty napr. Tatra banky, VÚB, ČSOB, UniCredit Bank... Rovnako je možné zmeniť PIN kód v mobilnej aplikácii MyEdenred.
V prípade, ak pri platbe zadáte 3x za sebou nesprávny PIN kód, karta bude dočasne zablokovaná. Po uplynutí 24 hodín sa automaticky odblokuje a bude možné ju opäť používať.
Hneď po aktivácii karty Edenred ju môžete začať používať v našej širokej akceptačnej sieti. Zoznam prevádzok nájdete vo vašom osobnom online účte Môj Edenred, v mobilnej aplikácií MyEdenred, našej webovej stránke v časti Akceptačné miesta alebo na www.edenred.sk/prevadzky.
Každá prevádzka, ktorá patrí do našej akceptačnej siete, má na vstupných dverách nálepku s označením Edenred Dovolenka.
Na platby cez SMS je potrebné registrovať kartu Edenred na mobilné platby na www.edenred.sk/smsplatby.
Na platby cez SMS je potrebné najskôr na pôvodnej karte Edenred zrušiť možnosť platby cez mobil a následne zaregistrovať novú, už aktivovanú kartu na platby cez SMS. Zrušenie a registráciu karty nanovo môžete vykonať na www.edenred.sk/smsplatby.
Minimálna hodnota jednej platby prostredníctvom karty Edenred za rekreáciu alebo prostredníctvom mobilnej platby cez SMS je vo výške 0,01 €.
Maximálna hodnota platieb prostredníctvom karty Edenred za rekreáciu alebo prostredníctvom mobilnej platby cez SMS je vo výške 500 €/deň.
Áno. Rozdiel ceny je možné doplatiť hotovosťou.
Mohlo sa stať, že:
Nie, zamestnávateľovi po ukončení rekreácie nemusíte odovzdať svoju faktúru za pobyt. Po ukončení rekreácie ste povinný urobiť prehlásenie o použití rekreačného poukazu. Prehlásenie môžete urobiť vyplnením jednoduchého formulára prostredníctvom www.edenred.sk/prehlasenie alebo priamo v aplikácii MyEdenred.
Prehlásenie môžete urobiť vyplnením jednoduchého formulára prostredníctvom www.edenred.sk/prehlasenie alebo priamo v aplikácii MyEdenred.
Zamestnanec má povinnosť po ukončení rekreácie zaplatenej rekreačným poukazom odovzdať zamestnávateľovi čestné prehlásenie o použití rekreačného poukazu. Ak tak neurobí, je zamestnávateľ oprávnený strhnúť mu zo mzdy celú hodnotu zálohy, ktorú mu na rekreáciu poskytol.
V prípade zrušenia rekreácie kontaktujte obchodníka, u ktorého ste mali rekreáciu objednanú. Obchodník platbu stornuje a vráti späť na kartu Edenred, z ktorej bola platba zrealizovaná. Obchodník má však právo zaúčtovať si storno poplatok podľa zmluvy, ktorú ste s ním k pobytu uzavreli. Tento storno poplatok vám následne váš zamestnávateľ v plnej výške odpočíta zo mzdy.
Platba prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány
V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom POS terminálu alebo Platobnej brány (platobná brána je priama platba cez webstránku obchodníka):
1) Kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na informacie-sk@edenred.sk.
2) Do správy uveďte 10-miestne sériové číslo svojej karty uvedené na jej zadnej strane, priložte kópiu pokladničného bloku z obchodu, kde ste platbu uskutočnili, a doklad z POS terminálu, že bola transakcia zamietnutá.
3) Náš pracovník vám overí a potvrdí, či bola platba skutočne zrealizovaná. K zrealizovanej úhrade vám e-mailom platbu potvrdíme a ako doklad pre obchodníka priložíme prehľad transakcií z vašej karty.
4) Následne kontaktujte obchodníka, u ktorého ste platbu zrealizovali, a potvrdenie mu predložte.
5) Obchodník je povinný vykonať úkon na POS termináli (storno platby - vrátenie platby) a zabezpečiť opätovné vrátenie reklamovanej sumy späť na vašu kartu Edenred.
6) Obchodník je povinný vrátiť finančnú čiastku len na kartu Edenred do peňaženky Dovolenka, z ktorej bola platba zrealizovaná.
Platba prostredníctvom mobilu cez SMS
V prípade nesprávne zrealizovanej alebo duplicitnej platby prostredníctvom mobilu cez SMS platí rovnaký postup ako pre platbu kartou Edenred.
Áno, obchodník vás môže požiadať o predloženie dokladu totožnosti pred prijatím platby prostredníctvom karty Edenred za rekreáciu, a to z bezpečnostných dôvodov. Rovnako vás môže vyzvať, aby ste podpísali účtenku na účel porovnania podpisového vzoru, ktorý máte na zadnej strane karty. Ak odmietnete predložiť doklad totožnosti, podpísať účtenku alebo podpis na potvrdení nie je zhodný s podpisovým vzorom na vašej karte Edenred, obchodník je oprávnený kartu Edenred zadržať a následne bez zbytočného odkladu odovzdať Ticket Service, s. r. o.
Ak kartu Edenred stratíte alebo vám bola odcudzená, alebo si myslíte, že bola použitá bez vášho vedomia, je potrebné ju zablokovať.
V prípade, že máte vytvorený svoj osobný online účet Môj Edenred, kartu zablokujete v sekcii „Spravovať moje karty a peňaženky“ kliknutím na „Trvale zablokovať kartu“.
Kartu je tiež možné zablokovať cez mobilnú aplikáciu MyEdenred.
Berte, prosím, na vedomie, že táto blokácia je konečná a bude vám musieť byť vystavená nová karta Edenred. Preto o zablokovaní karty bezodkladne informujte svojho zamestnávateľa.
V prípade, že ste si zatiaľ nevytvorili internetový účet alebo si nepamätáte číslo svojej karty, požiadajte svojho zamestnávateľa, aby kontaktoval Ticket Service, s. r. o., požiadal o zablokovanie karty a následne o vydanie vašej novej karty Edenred.
Platnosť vašej karty je uvedená na prednej strane (valid thru) vo formáte mesiac/rok platnosti. Karta je platná do posledného kalendárneho dňa v mesiaci roka uvedenom na karte. Pred uplynutím platnosti karty vám váš zamestnávateľ v spolupráci s Ticket Service, s. r. o., zabezpečí jej automatickú výmenu.
Z hľadiska bezpečnosti je potrebné pôvodnú kartu fyzicky znehodnotiť. Stačí ju rozstrihnúť na dve-tri časti a následne vyhodiť do plastového odpadu.
Do konca kalendárneho roka (vždy do 31. 12.), v ktorom vám boli finančné prostriedky pripísané na kartu.
Požiadavku o nabitie vašej karty Edenred na rekreáciu môže zadať len váš zamestnávateľ.
Kartu Edenred nie je možné použiť na výber hotovosti v bankomate a ani disponibilný zostatok na karte nemožno zameniť za hotovosť.
Na karte je z bezpečnostných dôvodov uvedených len prvých 10 číslic, zatiaľ čo v online účte vidíte celé 12-miestne číslo. Preto sa môže javiť, že ide o iné číslo karty.
Vďaka mobilnej aplikácii MyEdenred máte svoj osobný online účet na dosah ruky. Zistíte v nej disponibilný zostatok na karte, prehľad vašich transakcií, exkluzívne ponuky od partnerov, PIN kód, ktorý si viete aj zmeniť. V prípade straty alebo krádeže karty v aplikácii kartu ihneď zablokujete, čím sa okamžite vyhnete riziku, že by niekto vašu kartu mohol zneužiť. Stiahnite si aplikáciu zdarma na App Store a Google Play.
Do mobilnej aplikácie MyEdenred sa prihlásite pomocou prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred. Prihlasovacie meno je e-mailová adresa a heslo použijete to, ktoré ste zadali pri registrácii. V prípade, že si heslo nepamätáte, máte možnosť obnoviť si ho cez voľbu „Zabudli ste heslo?“.
Pokiaľ vám kartu vydal rovnaký zamestnávateľ, bude vám automaticky priradená do mobilnej aplikácie MyEdenred. Do mobilnej aplikácie MyEdenred sa prihlásite pomocou prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred.
Áno, je to možné. Pokiaľ vám kartu obnovil rovnaký zamestnávateľ, bude vám automaticky priradená do mobilnej aplikácie MyEdenred.
Ak ste zmenili zamestnávateľa a máte ďalšiu kartu od nového zamestnávateľa, je potrebné si vytvoriť nový osobný online účet v zákazníckej zóne Môj Edenred s novým PRIHLASOVACÍM MENOM. Budete k nemu potrebovať e-mailovú adresu, ktorú ste doteraz v žiadnom online účte ku karte Edenred nepoužili.
Následne sa prihláste do mobilnej aplikácie MyEdenred pomocou nových prihlasovacích údajov, ktoré ste použili na vytvorenie nového osobného účtu v zákazníckej zóne Môj Edenred.
V prípade, že si želáte použiť rovnakú e-mailovú adresu je potrebné si zmeniť e-mailovú adresu v predchádzajúcom online účte na inú a následne bude možné použiť pôvodný e-mail na vytvorenie nového účtu.
Kartu Edenred si môžete aktivovať na platby cez Apple Pay a Google PayTM.
Svoje heslo si môžete zmeniť po prihlásení do Edenred Benefity Premium v časti „Upraviť profil“. Po tom, ako potvrdíte nové heslo kliknutím na tlačidlo „Uložiť zmeny“, sa pri následnom prihlásení do Edenred Benefity Premium musíte prihlásiť s novým heslom.
E-mailovú adresu si zmeníte vo svojom profile Edenred Benefity Premium v časti „Upraviť profil“.
Na prihlasovacej stránke do Edenred Benefity Premium kliknete na odkaz „Zabudli ste heslo?“ Ďalej pokračujete podľa inštrukcií. Je dôležité, aby ste do poľa „E-mail“ uvádzali vždy e-mailovú adresu, ktorú máte uvedenú vo svojom profile v Edenred Benefity Premium.
Doručovaciu adresu je možné zmeniť vo vašom profile Edenred Benefity Premium v časti „Upraviť profil“.
Všetky prevádzky z Edenred Benefity Premium nájdete až po prihlásení do svojho osobného účtu Edenred Benefity Premium.
Vo vyhľadávači si zvolíte rôzne kritériá vyhľadávania. Čím viac svoje vyhľadávanie spresníte, tým presnejšie budú výsledky a zoznam bude kratší. Vo vyhľadávači môžete hľadať prevádzky podľa kľúčového slova, napr. fitness, bazén, dovolenka, a adresy. Kľúčové slovo a adresu zadávajte vždy do polí, ktoré sú uvedené hore na stránke. Vyhľadávanie môžete doplniť o voľbu kategórie (vzdelávanie, cestovanie, šport a kultúra) a konkrétny typ platby. Tieto filtre nájdete na stránke vľavo.
Pri každej prevádzke sú vždy uvedené možnosti platby, ktoré akceptuje. Možnosti platby nájdete vždy po rozkliknutí prevádzky v jej detaile.
Spôsob platby si vyberiete kliknutím na obrázok jednej z možností platieb. Vložíte do košíka a záväzne objednáte. Po prijatí e-Ticketu® alebo poukážok môžete za vami vybranú službu alebo tovar zaplatiť vo vybranej prevádzke.
E-Ticket® predstavuje elektronický typ darčekového lístka a je jednou z najrýchlejších možností, ako čerpať benefit. E-Ticket® obsahuje 6-miestny kód a platí 7 mesiacov od objednania. Darčekový lístok e-Ticket® je neprenosný. Platiť s e-Ticketom® sa dá len vo vybranej prevádzke, v ktorej ste si poukážku objednali. Pred úhradou služby alebo tovaru informujte zamestnancov prevádzky o platbe prostredníctvom e-Ticketu®. Partner platbu overí cez internet. Pokiaľ je útrata vyššia ako hodnota uvedená na e-Tickete®, môžete zvyšnú sumu uhradiť podľa možností platieb danej prevádzky (hotovosť, platobná karta).
V zozname výsledkov si vyberiete jednu prevádzku, v ktorej chcete e-Ticket® uplatniť. Následne kliknete na „Zobraziť detail“. U vybraného poskytovateľa si pred ukončením objednávky zistite presnú cenu služby či tovaru, ktorý chcete kúpiť. Potom v detaile poskytovateľa vyberte dole na stránke obrázok e-Ticketu®, kliknite na obrázok a zistenú cenu uveďte do poľa „Hodnota“. Následne vložte do košíka a objednávku ukončite kliknutím na tlačidlo „Záväzne objednať“. Po ukončení objednávky sa zobrazí kód e-Ticketu®, ktorým sa musíte preukázať vo vybranej prevádzke. Informácie o prevádzke a kóde e-Ticketu® budú zaslané aj na váš e-mail.
Po uplynutí platnosti už nie je možné platnosť e-Ticketu® predĺžiť. Poukážka e-Ticket® má platnosť 7 mesiacov od objednania. Konkrétny dátum, do ktorého budete môcť svoj e-Ticket® uplatniť, nájdete na stránke Edenred Benefity Premium v časti „História objednávok“. Podrobnosti objednávky sa vám zobrazia po kliknutí na „Detail objednávky e-Ticketu®“. Dátum platnosti je uvedený priamo na e-Tickete®.
Lístok e-Ticket® je možné použiť len jednorazovo, preto si objednávajte e-Ticket® na každú službu samostatne.
Po ukončení objednávky dostanete kód e-Ticketu® na e-mailovú adresu, ktorú máte uvedenú vo svojom účte Edenred Benefity Premium. Kód si môžete kedykoľvek zobraziť v detaile konkrétnej objednávky vo vašej cafeterii v časti „História objednávok“.
V Edenred Benefity Premium si objednávate buď voľnočasové aktivity, alebo platobné nástroje na úhradu služieb a aktivít z oblasti cestovania, športu a kultúry, zážitkov a darčekov, vzdelávania, krásy, zdravia a relaxu. Službu alebo tovar si objednáte cez priamu platbu v e-shope. Za tovar alebo službu v e-shope zaplatíte priamo svojimi prostriedkami Edenred Benefity Premium. Môžete si vybrať aj z ostatných možností platby a objednať si napríklad poukážky či e-Ticket®. S poukážkami a e-Ticketom® platíte priamo v prevádzke.
Skontrolujte, či váš nákup nezostal v košíku. Na ukončenie objednávky je dôležité prejsť cez všetky kroky objednávky. Po uložení nákupu do košíka pokračujte na stránke so súhrnom svojho nákupu kliknutím na tlačidlo „Pokračovať ďalej“. Pokiaľ ste boli vyzvaní, vyplňte a skontrolujte doručovaciu adresu. Pokračujte ďalej až k ukončeniu objednávky. Kliknite na „Záväzne objednať“. Správne spracovanie objednávky môžete skontrolovať v časti Pohyby na účte. Pokiaľ boli odpočítané body, objednávka prebehla úspešne.
Ide o spôsob priamej platby finančnými prostriedkami z Edenred Benefity Premium vo vybranom partnerskom e-shope. Pri platbe v partnerskom e-shope si zvolíte ako druh platby platbu Edenred Benefity Premium (alebo cafeteria) bodmi, následne budete presmerovaní na prihlasovaciu stránku do Edenred Benefity Premium a za službu či tovar zaplatíte kliknutím na tlačidlo „Zaplatiť“. Cena vašej objednávky sa odpočíta z vášho účtu v Edenred Benefity Premium.
Samotná objednávka kupónu, jeho dodanie, ako aj poskytnutie služby či dodanie tovaru na základe kupónu sa spravuje podľa Všeobecných obchodných podmienok portálu Zlavadna.sk. Uskutočnením objednávky zľavového kupónu a úhradou jej ceny prostredníctvom systému Edenred Benefity Premium užívateľ vyslovuje s uvedeným svoj súhlas. Spoločnosť Edenred Slovakia koná pri dodávaní e-voucherov v mene a na účet partnerského e-shopu www.zlavadna.sk.
Všetky poukážky sú platné do 31. decembra príslušného roka. Nová emisia je v obehu od 1. októbra a zároveň je možné poukážkami aj platiť. Platnosť poukážok je uvedená na poukážke.